2017. május 13., szombat

Sonkás, lecsós pelményi

Hozzávalók:
  • 1 zacskó fagyasztott pelményi
  • hagyma
  • zöldpaprika
  • paradicsom
  • olaj
  • füstölt sonka
  • csipet cukor






Elkészítés:



Imádom a pelményit, magunk is készítjük, de, ha nincs idő, akkor az orosz boltban fagyasztott pelményit veszünk.

http://muskakonyhaja2.blogspot.hu/2014/01/pelmenyi.html

Tejföllel, ecettel, sajttal ehetjük.
Most azonban egy kis magyaros lecsóval bolondítottam meg.



A húsos tésztát kifőzzük és leszűrjük.



A főtt vagy nyers sonkát egy kicsit megsütöttem.


Hagymát dobtam rá és pirítottam.


Egy kis paprika is ment bele.


Paradicsom is követte, de mivel télen még nincs lecsószezon, ezért a mélyhűtőből finom, nyáron eltett házi lecsót is adtam hozzá.



Ebben persze eredetileg belefőtt kolbászdarabok is voltak,de ez csak javított az ételen.
Megsóztam és egy csipet cukorral egyensúlyba hoztam az ízeket.


Jól összeforraltam a lecsót.


Majd összekevertem a kifőtt pelményivel.


Igazi csemege lett belőle.