2017. szeptember 2., szombat

Házi felvágott

Hozzávalók:


  • 50 dkg csirkemell
  • törött bors
  • 2 tojásfehérje
  • 2 dl tejszín
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 ek. liszt



Elkészítés:





Minden adaléktól mentes, nagyon sovány és egészséges felvágottat készítettem.

Csirkemellet letisztítottam, megmostam és megszárítottam.



Húsdarálón ledaráltam.




Beletettem az összes további hozzávalót, vagyis a sót, törött borsot. egy gerezd zúzott fokhagymát, a tojásfehérjét és a lisztet.


Jól összekevertem és végül hozzátettem a tejszínt is.


Összedolgoztam a masszát.


Egy sütőfóliába belekanalaztam a húst és henger alakúra formáztam.


A két végén jól összefogtam a fóliát.
Gumival meg is fogattam.


Két adag is lett.
Forrásban lévő vízbe tesszük és 45-60 perc alatt megfőzzük.



Hagyjuk kihűlni.



Majd szeletelhetjük.


Szendvicsbe tehetjük.
Ha szeretnénk bármilyen fűszerezéssel is elkészíthetjük.