2021. május 24., hétfő

Rántott hús darált pulykahúsból

 Hozzávalók:

  • darált pulykahús

  • őrölt bors
  • fokhagymapor
  • liszt
  • tojás
  • zsemlemorzsa
  • olaj



Elkészítés:


Nagyon finom így is a rántott hús.

Gyerekek vagy idős emberek könnyen tudják megrágni ezt az ételt.


Most darált pulykahúsból készítettem el.


Csak sóztam, borsoztam és egy gondolatnyi őrölt fokhagymaporral fűszereztem a húst.


Olajos fólián szelet alakúra lapítottam egy adag húst.


A szokásos módon lisztbe forgattam.
Óvatosan kezeljük, mert könnyen eltörik.


Sóval ízesített, felvert tojásban megmártottam.


Végül morzsával paníroztam be.


Olajban kisütöttem.


Lapáttal megfordítva mindkét oldalon pirosra sütjük.


Főzelékkel nagyon finom.


A gyerekek imádják így.


Salátával tálalva mennyei fogás.