2017. április 9., vasárnap

Rakott burgonya másképp

Hozzávalók:


  • burgonya
  • tojás
  • különféle füstölt kolbász
  • vaj
  • tej
  • föl
  • ételízesítő








Elkészítés:



A rakott burgonyát, vagyis a rakott krumplit mindenki szereti és mindenki másképp készíti.

Van ugye a hagyományos: http://muskakonyhaja.blogspot.hu/2012/06/rakott-krumpli.html


Most egy kicsit változtattam rajta.

A kivajazott tepsibe a megtisztított főtt burgonyát reszelve tettem bele.



A tojásokat sem karikára, hanem darabokra vágva szórtam rá.


Füstölt kolbász, lecsó kolbász és cserkész kolbász került bele.


Mindenhová került vegyesen a kolbászból.


Most kicsit másfajta mártást készítettem.

Jó sűrű tejfölbe sót és jó minőségű szárított ételízesítőt kevertem bele.


Megkentem a kolbászréteget.


Elsimítottam.


Folytattam a rétegezést.
A tetejére krumpli került, amit a maradék tejföllel megkentem és vaj darabkákkal megszórtam.


170-180 C fokos sütőben szép pirosra sütöttem.


Alig maradt belőle annyi, hogy lefotózhassam.


Salátával, céklával isteni!