2017. szeptember 2., szombat

Paradicsomos burgonyafőzelék

Hozzávalók:


  • burgonya
  • paradicsom
  • pici cukor
  • olaj
  • liszt









Elkészítés:





Nagyon szeretem a paradicsomos burgonyát, levesnek és főzeléknek is.

http://muskakonyhaja2.blogspot.hu/2017/04/paradicsomos-burgonyafozelek-2.html

http://muskakonyhaja2.blogspot.hu/2015/03/habart-paradicsomos-krumplifozelek.htm


Most finom édes, friss paradicsomból készítettem.



A megmosott paradicsom szárát kivágtam és nagyobb darabokra vágtam fel.


Puhára főztem, majd szitán átpasszíroztam.


A leszűrt levet egy kis vízzel pótoltam, beletettem a kockára vágott burgonyát, megsóztam, kis cukorral ízesítettem és készre főztem.


Olajból liszttel egy kis rántást készítettem.


Vízzel felhígítottam és az ételbe tettem.
Kevergetve felforraltam.


Pár percig főztem és kész is.


Mivel a friss paradicsom ízét szerettem volna kihangsúlyozni, így most nem tettem bele se hagymát, se zellert, sem másmilyen fűszert.

Szerintem langyosan az igazi.