2017. szeptember 2., szombat

Tárkonyos csirke burgonyával

Hozzávalók:


  • csirkecomb
  • burgonya
  • zöldpaprika
  • lila hagyma
  • paradicsom
  • olaj
  • kapor
  • tárkony
  • csirkecomb
  • bors
  • sült csirke fúszer



Elkészítés:

Egyszerű egytálételt készítünk.

Egy nagyobb tepsibe teszünk 1-2 ek. olajat, majd belekarikázzuk a megtisztított, megnmosott burgonyát.
Szép színes zöldpaprikát, kápia paprikát vágunk rá nagyobb darabokban.



Lila hagyma cikkeket is szórunk rá.


Kissé megsózzuk és, ha van otthon pár szál kaprot teszünk rá.


Újra burgonya karikák és vastagra vágott paradicsom következik.


Ráfektetjük a tárkonyszálakat.



Nekem mélyhűtött tárkonyom volt otthon, tökéletesen megfelel az is.


A megtisztított, megmosott csirke combokat megsóztam és egy kevés sült csirke fűszerrel ízesítettem.
Természetesen bármilyen fűszerrel készíthetjük.


Ráfektettem a combokat a rakottas tetejére és még bőségesen tettem rá kaprot, tárkonyt.


Egy pohárka vizet öntöttem alá és lefedve a 180 C fokos sütőben készre sütöttem.


Ha megpuhult az étel pár percig fedetlenül süssük, hogy szépen megpiruljon a csirke bőre.
Nekem ez most elmaradt.


Nagyon finom ízű lesz a burgonya.


Könnyű elkészíteni, előre is összerakható és hamar elkészül.