2017. július 1., szombat

Ananászos, kókuszos csirke colombo

Hozzávalók:


  • csirkecomb
  • olaj
  • colombo por
  • hagyma
  • ananász konzerv
  • fahéj rúd
  • kaliforniai paprika
  • paradicsom
  • fokhagyma
  • gyömbér
  • kókusztej




Elkészítés:

Ismét a colombo fűszeremet használtam, most másféle ételt készítettem.

Ez egy karibi fűszerkeverék, amelyben koriander, szegfűszeg, őrölt bors, kurkuma, fokhagyma,mustár, chili, gyömbér, paprika és sáfrány van.

http://muskakonyhaja2.blogspot.hu/2016/05/csirke-colombo.html


A megtisztított és megsózott csirkecombokat egy kevés olajon körbepirítjuk.




Megszórjuk a colombo porral.



Ananász konzervet használtam.


A levével felöntöttem a húst.


Most szórtam rá a hagymát és fahéj rúd darabkákat is adtam hozzá.


Darabokra vágott kaliforniai paprika és paradicsom is került bele.



Fokhagymát is daraboltam bele.


Végül a kókusztejjel is felöntöttem a csirkét.


A legvégén beletettem az ananász darabokat is.


Egyet forraltam és készen volt.


Finom rizzsel tálaltam.