2013. október 23., szerda

Currys zúzapörkölt


 Hozzávalók:

  • 1 kg kacsazúza ( vagy más szárnyas zúza)
  • 2 db hagyma
  • 1 ek kacsazsír
  • 1-2 db zöldpaprika
  • 2 db paradicsom
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • bors
  • csipet majoránna
  • curry por




Elkészítés:


Bármilyen szárnyas zúzájából készíthető, csirkezúzából is főztem már, de a kacsazúza húsosabb, ízletesebb ízű.


Kacsazsírral kezdtem, amelyben megdinszteltem a hagymát, tettem bele fűszerpaprikát, 1 kanálka vizet és hozzáadtam a gondosan megtisztított, megmosott és falatokra vágott zúzát.


Egy percig erős tűzön kavargattam, majd apróra vágott zöldpaprikát, paradicsomot, fokhagymát adtam hozzá.
Megsóztam és a borsot, majoránnát és curryport is beletettem.


Kevés vizet öntöttem alá és fedő alatt takarék lángon puhára főztem.

Ez egy klasszikus zúzapörkölt, de a currytől különleges, más ízű lesz.

Zöldséges rizzsel tálaltam.