2020. október 21., szerda

Cukkini spagetti bolognai raguval

 Hozzávalók:


  • cukkini

  • olíva olaj

  • bolognai ragu
  • sajt




Elkészítés:





Manapság nagyon divatos lett ez a könnyített spagettis recept!

Tészta helyett cukkini csíkokkal készül.


A szokásos módon elkészített bolognai húsos ragut használjuk fel.

http://muskakonyhaja2.blogspot.com/2012/12/bolognai-spagetti.html


A megmosott zsenge cukkinit csíkokra vágjuk.

Lehet hosszú spagetti alakúra is vágni.

Ehhez speciális spirálkészítő kis szerkezeteket is beszerezhetünk.


Én most hullámos késsel vágtam fel, így jóval nagyobb felületen tudja majd felvenni a szószt.


Csíkokra vágtam.




Kevés olíva olajon kevergetve ruganyos állagúra sütöttem.
Ne süssük túl, nem jó, ha puha, maradjon roppanós.


Csak megsóztam.




Vegyük elő az előzőleg elkészített bolognai ragut.
Lásd a csatolt recept linkjét.

Én mindig nagy adag ragut főzök, mivel kitűnően lehet fagyasztani, és csak előveszem, ha lasagnet vagy
spagettit, esetleg húsos pitét készítek.


A tálaláskor a cukkinit elterítem.


Erre kerül a ragu.


Végül kedvünk szerinti reszelt sajttal bőségesen megszórjuk.