2015. június 27., szombat

Orosz hússaláta borjúhúsból

Hozzávalók:


  • 50 dkg főtt borjúhús
  • 1 kg burgonya
  • 6-8 főtt tojás
  • sós/kovászos uborka
  • majonéz
  • mustár
  • citromlé
  • édesítő/cukor
  • tejföl



Elkészítés:









Most borjúhúsból készítettem el a kedvenc orosz hússalátámat.
Persze bármilyen húsból kitűnő, de talán a marhahús még a másik legjobb választás.

http://muskakonyhaja.blogspot.hu/2012/06/orosz-hussalata.html

Ez csontos borjúnyak volt, amihez jó kis velős csontot hozzáadva isteni húslevest főztem és a főtt hús egy részéből készült a saláta.


A húst lefejtettem a csontól


és falatnyi darabokra szedtem szét.
Nagyon finom, szaftos húsi lett, benne volt a leves íze is.


A burgonyát héjában megfőzzük, meghámozzuk és felkockázzuk.


A főtt tojást és az uborkát is feldaraboljuk.
Az eredeti orosz receptben a sós uborka szerepel, de a mi kovászos uborkánk is megfelel hozzá.


A majonézből mustárral, sóval, édesítővel vagy cukorral, citromlével, valamint egy kis tejföllel finom mártást készítünk.
Ráöntjük a salátára, jól összekeverjük és behűtjük.


Ezúttal nem tettem bele zöldborsót.