2013. december 31., kedd

Töltött tojás imbiszben

Hozzávalók:


  • tojás
  • majonéz
  • mustár
  • bors
  • citromlé
  • pici ketchup
  • citromkarikák
  • kocsonyalé





Elkészítés:

Kocsonyát főztem és a levéből elvettem egy keveset, ebből készítettem az imbiszes töltött tojást.

A szilikonos muffin sütő mélyedéseibe egy kis kocsonyalevet kanalaztam és hagytam megdermedni.
Egy levélke petrezselymet és darabka kápia paprikát tettem rá.



Megfőzzük a tojást.
Meghámozzuk.
Félbevágjuk és a sárgájából elkészítjük a tölteléket.
Villával összetörjük, sót, őrölt borsot, majonézt, kevés mustárt, pici ketchupot, pár csepp citromlevet adunk hozzá és simára keverjük.


Megtöltjük, nem túl púposra a tojásokat és töltött felükkel felfelé egyenként belehelyezzük a muffin sütőbe.


Egy szelet citrommal befedtem a tojásokat.

Majd óvatosan annyi kocsonyalevet kanalaztam rá, amennyi belefért.


Hűtőben megdermesztettem.

Másnap könnyen ki tudtam nyomni a hajlékony muffin formából.


Ha tettem volna bele zselatint, akkor szebb, keményebb formája lett volna, de a kocsonyalé sokkal ízesebb és így is eléggé megtartotta a formáját.


Megdíszítve tálaltam.